14 Nisan 2012 Cumartesi

Siz de liste yapan insanlardan mısınız bilmiyorum ama ben kendimi bildim bileli hep bir şeylerin listesini yapmışımdır. Örnekleyecek olursam; gidilecek yerlerin, alınacak eşyaların, izlenecek filmlerin, okunacak kitapların, hayatıma dair mottoların olduğu sayısız listelerden bahsediyorum. Bu listeleri yapmamın nedeni ise, kimi zaman unutkanlığım yüzünden kimi zaman da beni motive etmesindendir. Kelimeler küçümsenmeyecek kadar özeller ve sizi harekete geçirecek kadar güçlüler. Bunu hepiniz hayatınızın belli bir döneminde yaşamışsınızdır. O yüzden listelerin gücü adına diyorum ki, bu hayatta yapmam gerekenlerin listesini bu yıl oluşturmaya karar verdim. İşte sırasıyla yapmak istediklerim;
  • Paraşütle atlamak,
  • Dalış yapmak,
  • Ünlü bir yazarla yemeğe çıkmak,
  • Basılmasa da bir kitap yazmak,
  • Toplu taşıma araçlarının birinde konuşma yapmak / bir şeyler oynamak / doğaçlama yapmak,
  • Kendine sıkı bir ressam arkadaş edinmek,
  • Avrupa'yı gezmek,
  • Paris'te en az iki ay yaşamak,
  • Bir sergi organizasyonu düzenlemek,
  • Yüksek lisans yapmak,
  • Bir film projesini ucundan da olsa yakalamak,
  • Bir dağa tırmanmak,
  • Yılda bir kez Tutunamayanlar okumak, 
  • Yurt dışında bir festivale katılmak, (Lütfen Tomorrowland olsun)
  • Anne olmak
  • Angus ve Julia Stone konserine gitmek,
  • Işınla beni Scoty.
Belki siz de bu hayatta yapmak istediklerinizin bir listesini yazmaya karar verirsiniz ve umarım benim isteklerim size ilham olur.

Çokça sevgiyle ve bol umutla,

Burçin.