13 Şubat 2012 Pazartesi

Ah antonio, beni çirkin hissettirdin. İyiki ruhumu gösteren bir ayna yok hem zaten bedenimi gösteren aynaları da kırdım. Kalbim de aynalar gibi paramparça, çok üzgünüm.

Bu cümlem şimdilik burada dursun. Yakın zaman içerisinde, ilk kısa filmimin giriş cümlesi olacak ve ben çok heyecanlıyım. 

Elime ilk kamera almam ailemin, sen de bizi çek demesi ile, 7-8 yaşlarıma tekabül ediyor. Kendi kameram olduğunda 17 yaşındaydım. Ben de bana anlamlı gelen her şeyi çekmeye başladım. Kendimce montajlayıp mutlu oluyordum. Yaşım ilerledikçe montaj programlarını imkanlarım dahilinde öğrenip, senaryo yazmaya başladım. Uzun zamandır tutkulu olduğum en güzel hobim sanırım. 

Cümleme gelecek olursam, uzun zamandır üzerinde kafa patlattığım senaryomun bir gece yarısı aklıma düşen ilk cümlesi. Gizemini korusun şimdilik.

Heyecanlıyım a dostlar.

Burçin.